Et säilitada optimaalseid pidurdamis omadusi tuleb vastavalt sõidukitootjale ettenähtud hooldusintervallidest kinnipidada!
- Minimaalne keemistemperatuuri vähenemine suurepärase vee sidumise tõttu.
- Ei vahustu täitmisel.
- Silmapaistev korrosioonikindlus.
Standardid
FMVSS No. 116-DOT4 ja DOT3
SAE J1703 - DIN/ISO 4925
Kuiv keemistemperatuur: vähemalt 280°C (50°C rohkem, kui tava DOT4)
Märg keemistemperatuur: 200°C (45°C rohkem, kui tava DOT4)
Originaal ATE pidurivedelik
Üldine informatsioon:
Kuiv keemistemperatuur on määratud uue pidurivedeliku korral - vee sisaldus 0%. Märg keemistemperatuur on standardi järgi mõõdetud veesisaldusega 3,7%, mis on siis arvestatud keskmine vee sisaldus 2 aasta järel.
Kui piduriõli on vahetamata kauem, ning vee sisaldus pidurivedelikus on 8% on pidurivedeliku keemistemperatuur langenud juba vee keemistemperatuurinin ~ 100°C juurde.