Käigukasti õli
Käigukasti õli
Subcategories
Aktiivsed filtrid
EUROL 75W140 FULTRAX LS 1L
EUROL 75W80 HPG GL-5 CP 1L
EUROL 75W80 MTF GL5 1L
EUROL 75W85 MTF GL5 FE 1L
EUROL 75W90 FULTRASYN GL3/4/5 1L
EUROL 75W90 TRANSYN GL4/5 1L
EUROL 80W90 HPG GL5 1L
EUROL 80W90 MPG EP GL4 1L
EUROL 85W90 HPG EP GL5 1L
EUROL ATF 1100 1L
EUROL ATF 4100 1L
EUROL ATF 6100 1L
EUROL ATF 6700 1L
EUROL ATF 7300 1L
EUROL ATF CVT 1206 1L
EUROL ATF CVT 1304 1L
EUROL ATF DCF 1404 1L
EUROL ATF II D 1L
EUROL ATF II D 5L
EUROL ATF III G 1L
EUROL TRANSFLUID STF 1L
Hüdraulikaõli Red Line Oil Race ATF Type-F 1 quart
RED LINE LIGHTWEIGHT RACING ATF is a fully-synthetic formula designed specifically for use in drag racing automatic transmissions that need the positive shift of a Type-F automatic transmission fluid, yet require ultimate consistency. This ATF contains no slipperiness additives, producing faster shifts and quicker lock-up and can reduce elapsed time in drag racing. Compared to RED LINE RACING ATF, this product maintains a comparably thin viscosity to minimize heat build-up and reduce changes in fluid thickness between rounds.
This product is designed for use where Type-F, Dexron, and Mercon fluids are recommended in both bracket and heads-up drag racing transmissions.
Vis @ 100°C | 4.9 |
Vis @ 40°C | 23.2 |
Viscosity Index | 140 |
Pour Point, °C | -50 |
Pour Point, °F | -58 |
Brookfield Vis @ -40°C, P | 75 |
Red Line Oil 75W90 GL-5 GEAR OIL 946ml (1 US quart)
Kõige populaarsem Red Line käigukasti/differentsiaali õli. Sobib tuhandetele sõiduautodele, väikestele veoautodele ja võidusõiduautodele.
Sisaldab täiendavaid hõõrdemodifikaatoreid, mis sobivad siduritüüpi ketastega piiratud libisemisega differentsiaali - enamiku LSD-de puhul ei ole vaja täiendavaid hõõrde modifikaatoreid.
NB! See toode ei sobi enamikesse manuaalsetesse käigukastidesse, sest suur määrimisvõime võib pärssida sünkonisaatorite tööd - ei suuda võllide kiirust pidurdada, ja need võivad viia käiguvahetus probleemideni.
Soovitatav API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E, SAE J2360 ja Chrysler MS-9763 spetsifikatsiooni nõudvatel lahendustel.
Sobib asendamaks 80W90 või SAE 90 käigukasti ja differentsiaali õli asendamiseks.
75W90 GL-4 käigukastiõli (Viskoosuselt sarnane SAE 5w-40 / 10w-40 mootoriõli viskoosusega).
Populaarne õli Nissani, Mazda, Mitsubishi, VW/Audi, Lotus Elise/Exige, Toyota, Mendeola käikukastides ning Atlas vahekastides (Off-Road).
Võimaldab kiiremaid käiguvahetusi, parimat sünkronisaatori hõõrdumist, Sobib Messingist sünkronisaatoritele, vähese reaktiivse sulfuri sisaldusele ( Mis on enamikes GL-5 spetsiga õlides).
Kõrge jõudlusega käikude kaitse ja pikem sünkronisaatorite eluiga.
Vastab SAE 75w-90, 80W-90, 90 ja mootoriõli viskoosustele SAE 40, 10W-40 ja 15W-40.
Sobib süsteemidesse, kus on nõutud GL-1, GL-3 ja GL-4, ning rahuldab ka täpseimad sünkronisaatoritega süsteemide õlide nõudeid.
- Popular for cars and light trucks like Ford Mustang and F-150, Toyota Tundra and Sequoia, Jeep Cherokee and Dodge Ram
- Contains additional friction modifiers for suitability with clutch-type limited-slip differentials - for most LSDs, no additional friction modifiers are required
- This product is not designed for use in most manual transmissions or transaxles, since the extreme slipperiness may cause synchronizer mesh issues that lead to shifting problems
- Recommended for API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E and SAE J2360
Õlikile paksus on suurem kui SAE 75W250, kuid madal vedeliku hõõrdumine nagu 75W90.
Kasutatakse vägakõrgelt koormatud tingimustes. NHRA Top Fuel ja Funny Car differentsiaalides.
Ei ole soovitav enamik sünkronisaatoritega ülekande osades, estreemse libisemise tõttu.