Red Line Oil

Red Line Oil

Subcategories

Aktiivsed filtrid

Kõige populaarsem Red Line käigukasti/differentsiaali õli. Sobib tuhandetele sõiduautodele, väikestele veoautodele ja võidusõiduautodele.

Sisaldab täiendavaid hõõrdemodifikaatoreid, mis sobivad siduritüüpi ketastega piiratud libisemisega differentsiaali - enamiku LSD-de puhul ei ole vaja täiendavaid hõõrde modifikaatoreid.

NB! See toode ei sobi enamikesse manuaalsetesse käigukastidesse, sest suur määrimisvõime võib pärssida sünkonisaatorite tööd - ei suuda võllide kiirust pidurdada, ja need võivad viia käiguvahetus probleemideni.

Soovitatav API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E, SAE J2360 ja Chrysler MS-9763 spetsifikatsiooni nõudvatel lahendustel.

Sobib asendamaks 80W90 või SAE 90 käigukasti ja differentsiaali õli asendamiseks.

75W90 GL-4 käigukastiõli (Viskoosuselt sarnane SAE 5w-40 / 10w-40 mootoriõli viskoosusega).

Populaarne õli Nissani, Mazda, Mitsubishi, VW/Audi, Lotus Elise/Exige, Toyota, Mendeola käikukastides ning Atlas vahekastides (Off-Road).

Võimaldab kiiremaid käiguvahetusi, parimat sünkronisaatori hõõrdumist, Sobib Messingist sünkronisaatoritele, vähese reaktiivse sulfuri sisaldusele ( Mis on enamikes GL-5 spetsiga õlides).

Kõrge jõudlusega käikude kaitse ja pikem sünkronisaatorite eluiga.

Vastab SAE 75w-90, 80W-90, 90 ja mootoriõli viskoosustele SAE 40, 10W-40 ja 15W-40.

Sobib süsteemidesse, kus on nõutud GL-1, GL-3 ja GL-4, ning rahuldab ka täpseimad sünkronisaatoritega süsteemide õlide nõudeid.

  • Popular for cars and light trucks like Ford Mustang and F-150, Toyota Tundra and Sequoia, Jeep Cherokee and Dodge Ram
  • Contains additional friction modifiers for suitability with clutch-type limited-slip differentials - for most LSDs, no additional friction modifiers are required
  • This product is not designed for use in most manual transmissions or transaxles, since the extreme slipperiness may cause synchronizer mesh issues that lead to shifting problems
  • Recommended for API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E and SAE J2360